hellosystemout@gmail.com

Programozni mentem

Programozni mentem

A köztes időszak

2018. november 03. - Retrurn

Mivel a közszférában voltam, két hónapos volt a felmondási időm, így nyilván ennek megfelelően is jelentkeztem mindig minden iskolához. A felvétel híre után két "feladatom" volt ebben a két hónapban:

1. Az ember válláról lehull egy addig nem is feltétlen érzett teher, ami a munkahelyén volt; a felelősség. Megcsapott a tét nélküliség szele. Sok felmondott kollégámnál láttam, hogy ez a széltornádó kurva messzire röpítette őket, nálam ez csak egy enyhe tavaszi zefír volt és kurvára örültem ennek a visszacsatolásnak, nem volt pofám trehányul dolgozni, a napi adagot teljesítettem, még ha meg is húztam a kávé és ebéd szüneteket. Sose hagyjátok szarba a cégeteket attól, hogy nem fűz hozzá sokáig érdeketek! Az nagyon sutyerák dolog lenne.

2. Meglévő időmben, amennyire lehet, előre tanulni, felkészülni!

Még a 2017-es black friday-en a CodeBerry-n megvettem az egy éves hozzáférést az oldal anyagához. Akkoriban kezdtem érdeklődni a szakma iránt jobban, de annyira vakon voltam még, hogy azt se tudtam még szinte, hogy mire fizetek be. Ez egy frontendes tudástár, abszolút kezdő szinttől, amit online lehet végezni, saját tempóban, 80%-án átmentem. Szerintem egész közérthetően írják le az anyagot, nem rossz a rendszer, black friday-en ha jól emlékszem az éves hozzáférés akciósan 30.000 Ft volt, így számomra megérte. (Egyébként havi időkeretes hozzáférést lehet vásárolni 10.000 Ft-ért, valamint éveset, de jóval drágábban, mint 30.000.....akit érdekel, az oldalukon biztos tájékoztatást talál). 

Szóval minimális webdesigner alapjaim voltak, nagyon alap javascript-tel, de az a tudás is nyárra már foszlányos volt.

Mit lehet hát tenni? Felcsaptam ismét a youtube-ot és a lényegre is térek: ha valaki programozni szeretne és nullán van, egyértelműen a SanFranciscobol jöttem csatorna lesz a befutó angol telivér kancája! Példátlanul összeállított és zseniálisan magyarázó programozó srác fogja meg a kicsi kezed és vezet be közérthetően a sűrűjébe, mindezt pro bono. (Van külön oldaluk is, tesztekkel, csekkoljátok azt is....Ez nem fizetett tartalom, tényleg ennyire elégedett vagyok velük/vele.) Végig is mentem a programozási tételek és a programozási alapismeretek videó listán és 85%-ban a java alapokon. Most hogy ezzel mire mentem a suliban, majd később.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://systemoutprintln.blog.hu/api/trackback/id/tr3714341861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása