hellosystemout@gmail.com

Programozni mentem

Programozni mentem

Képes közlemény

2018. október 16. - Retrurn

Tarantinoi idősíkokon ugrálás keretein belül, mellékágon most a jelenbe adok egy apró, mellékes betekintést.

Tervezek elmélkedni az otthon-iskola távra "pocsékolt" időről, de mióta biciklire pattantam, úgy érzem, mintha egy live action ország imázs videóban szerepelnék, aki napi kétszer sightseeing túrázhat a budai rakpart kellemesen pezsgő, andalító, kora őszi tematikájú kifutóján.

onmyway.jpg

Azért az mennyire magyar már, hogy ripsz-ropsz lezárnak egy 100 méteres szakaszt, amivel nyilván semennyire nem haladnak,  a szomszéd oldalon nincs alternatíva (járda), tehát újfent akciófilmbe érezhetem magam, ugyanis kizárásos alapon, a villamos sínek közt kell mielőbb teljesíteni a szakaszt. Ma már kifogtam, hogy szembe jön a vili, a mögöttem lévő azért tisztesen távolban tanyázott szerencsére....ez egyszeri élménynek 10-es, de nem ismételném sokszor. A fixi keskeny kerekei amúgy sem arra lettek tervezve, hogy a dupla sínpár közt szlalomozzon az ember lánya.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://systemoutprintln.blog.hu/api/trackback/id/tr7514305747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása